Veelgestelde vragen
Hieronder vind je veelgestelde vragen. Je kunt ook zoeken naar informatie via de zoekbalk bovenin.
Mijn afspraak
Hoe kan ik mijn afspraak verzetten?
- Is je afspraak binnen 2 werkdagen?
Bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil verzetten. - Is je afspraak over 3 werkdagen of later?
Dan kun je dit formulier invullen of bellen naar de afdeling waarbij je de afspraak wil verzetten.
Bekijk hier het overzicht met telefoonnummers en openingstijden.
Hoe kan ik mijn afspraak afzeggen?
- Is je afspraak binnen 2 werkdagen?
Bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil afzeggen. - Is je afspraak over 3 werkdagen of later?
Vul dan dit formulier in of bel dan naar de afdeling waarbij je de afspraak wil afzeggen.
Bekijk hier het overzicht met telefoonnummers en openingstijden.
Wat zijn de wachttijden voor een afspraak?
Op ZorgkaartNederland vind je onze wachttijden voor een afspraak, behandeling of onderzoek.
Digitale zorg
Wie kan me helpen met de digitale zorg?
Heb je niet-medische digitale vragen? Bijvoorbeeld over het gebruik van mijnAnna, de Patient Journey App of BeterDichtbij? Onze Helpdesk Digitale Zorg helpt je graag:
- Bekijk de handleidingen
- Bel 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- Chat (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- E-mail info@helpdeskdigitalezorg.nl
De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien. Medische vragen kun je stellen bij de afdeling.
Waar kan ik een vraag stellen over mijnAnna?
Op de website van mijnAnna vind je een lijst met veelgestelde vragen over mijnAnna.
Heb je een niet-medische vraag over het gebruik van mijnAnna? Onze Helpdesk Digitale Zorg helpt je graag:
- Bekijk de handleidingen
- Bel 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- Chat (maandag tot en met vrijdag 08:00 tot 18:00 uur)
- E-mail info@helpdeskdigitalezorg.nl
De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien. Medische vragen kun je stellen bij de afdeling.
Mijn (medische) gegevens
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens veranderen, bijvoorbeeld bij een verhuizing?
Dat kan op verschillende manieren. Kijk daarvoor op de pagina persoonsgegevens wijzigen.
Hoe kan ik mijn medische gegevens opvragen?
Dat kan via het aanvraagformulier medische gegevens.
Meer weten? Bekijk dan de pagina medische gegevens opvragen.
Hoe kan ik (een deel van) mijn medische gegevens laten vernietigen?
Vul hiervoor het aanvraagformulier vernietiging medisch dossier in. Stuur dit samen met een kopie van je legitimatiebewijs (zonder postzegel) naar:
- cma@st-anna.nl of
- Anna Ziekenhuis, t.a.v. afdeling CMA, Antwoordnummer 10031, 5660 AB Geldrop
Meer weten? Bekijk dan de pagina medische gegevens vernietigen.
Hoe geef ik toestemming voor het delen van mijn medische gegevens?
Toestemming geven kan via mijnAnna, bij de polikliniek of bij de receptie. Je kunt ook het formulier 'Verlenen toestemming gegevensuitwisseling' downloaden. Of je jouw gegevens wel of niet wilt delen komt in je dossier te staan.
Meer weten? Bekijk dan de pagina delen medische gegevens.
Waar kan ik een vraag stellen over mijn medische gegevens in een app of website?
Bijvoorbeeld in mijnAnna, BeterDichtbij, Patient Journey App, of een app voor telemonitoring.
Bel dan naar de afdeling waar je onder behandeling bent. Bekijk het overzicht met telefoonnummers en openingstijden.
Andere vragen
Hoe kan ik een herhaalrecept aanvragen?
Dat kan online via mijnAnna.nl. Je vindt het formulier op mijnAnna.nl > online zorg > herhaalrecept.
Worden de ziekenhuiskosten die ik maak vergoed?
Dit hangt af van welke zorg je krijgt, van je eigen risico en je zorgverzekering. Lees meer over:
Waar kan ik meer informatie vinden over stagelopen of werken bij Anna?
Kijk daarvoor op onze website www.werkenbijanna.nl.
Waar kan ik een vraag stellen of opmerking geven over deze website?
Neem daarvoor contact op met de afdeling communicatie via communicatie@st-anna.nl
Wat als mijn vraag niet in deze lijst staat?
Op onze contactpagina lees je hoe je contact met ons kunt opnemen. Dit is namelijk afhankelijk van je vraag.
Kom je er niet uit? Een algemene vraag kun je ook stellen via BeterDichtbij. Ook kun je bellen naar 040 286 4040.