Helpdesk Digitale Zorg
Heb je niet-medische digitale vragen? Bijvoorbeeld over het gebruik van mijnAnna, de Patient Journey App of BeterDichtbij? Dan kun je die vanaf nu stellen aan Helpdesk Digitale Zorg.
De helpdesk kan je op weg helpen
Zij weten precies hoe de digitale zorg bij het Anna werkt. En ze helpen je graag. Je kunt bellen, e-mailen of chatten. Ook kun je handige informatie vinden op de website.
Je kunt contact opnemen via:
- Handleidingen: helpdeskdigitalezorg.nl/anna
- Bellen: 085 13 04 575 (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- Chat: helpdeskdigitalezorg.nl/anna (maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 18.00 uur)
- E-mail: info@helpdeskdigitalezorg.nl
Helpdesk Digitale Zorg weet alles over:
- mijnAnna
- BeterDichtbij
- Luscii
- Online vragenlijsten
- Patient Journey App
- PGO
De helpdesk kan geen persoonlijke of medische gegevens zien.
Medische vragen kun je stellen bij de polikliniek.