Foto fysiotherapeut Mitchell Sonneville heeft fellowship orthopedie gevolgd

"Het geeft mij meer inzichten die ik weer kan inzetten voor mijn patiënten."

Mitchell Sonneville werkt als eerstelijns fysiotherapeut in Weert. Zijn aandachtsveld is artrose, daarnaast behandelt hij ook longpatiënten. Hij was meteen enthousiast om mee te doen aan het fellowship artrose: “Mijn manager had de mail van het Anna over het fellowship met mij gedeeld en het leek mij erg interessant.”

Het fellowship van het Anna orthopedisch centrum geeft je de kans om fysiotherapie vanuit een ziekenhuisperspectief te ervaren. Mitchell: “Het feit dat je dit in het ziekenhuis kan doen is bijzonder, het is een totaal andere setting dan bij de overige cursussen.” Ook was de interactie met de orthopeden erg leerzaam: ”We kunnen vragen stellen en meekijken over de schouder van de orthopeed zowel op de poli als in de OK."

Mitchell ziet het fellowship als een mooie en belangrijke verdieping op orthopedisch niveau. “Het geeft mij als therapeut meer inzichten die ik weer kan inzetten voor mijn patiënten. Niet alleen kan ik mijn patiënten nog beter informeren, maar kan ik ook nauwkeuriger bepalen wanneer ik iemand moet terugsturen naar de orthopeed.”