Persoonsgegevens wijzigen

Het is belangrijk dat wij een actueel overzicht hebben van jouw gegevens. Dit is ook belangrijk voor jou, zodat informatie die wij naar je sturen jou ook bereikt. Wanneer je gegevens veranderen, zoals adres, huisarts, e-mailadres of (mobiele)telefoonnummer, vragen wij je dit zo snel mogelijk door te geven. Dit kun je op een van de volgende manieren doen:

  1. Bij de receptie in de centrale hal van het Anna Ziekenhuis. Neem je wel je legitimatiebewijs mee?
  2. Het invullen van het onderstaande formulier. Hierbij dien je een kopie van je legitimatiebewijs mee te sturen. Onderaan deze pagina lees je hoe je dit veilig doet. (De kopie van je identiteitsbewijs zal alleen ter vaststelling van jouw identiteit worden gebruikt en zal na vaststelling direct worden vernietigd.)
  3. Via patiëntenportaal mijnAnna is het mogelijk om een aantal patiëntgegevens te wijzigen, namelijk: je e-mailadres, telefoonnummer(s), huisarts en apotheek. Het doorgeven van overlijden kun je alleen via mogelijkheid 1, 2, 4 of telefonisch (zie onderaan deze pagina) doen. Dit is niet mogelijk via mijnAnna.
  4. Ook is het mogelijk dat je ons jouw verzoek per post toestuurt. Dit verzoek moet voorzien zijn van jouw NAW gegevens, BSN, kopie geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant) en uiteraard de gewenste wijziging. Onderaan deze pagina lees je hoe je een veilige kopie van je legitimatiebewijs maakt. Het verzoek kun je sturen naar: Patiëntenadministratie, Antwoordnummer 10031, 5660 VB Geldrop.
Persoonlijke gegevens van de persoon waarop de wijzigingen van toepassing zijn
Voornaam en voorletters
Met de KopieID-app van de Rijksoverheid maak je met je mobiele telefoon of tablet een veilige kopie van je legitimatiebewijs. Onderaan de pagina vind je meer informatie over de KopieID-app. Je kunt ook de datum en het doel (identificatie Anna Ziekenhuis) over de kopie schrijven.

Kies een bestand of sleep het hier naartoe

Vul je deze gegevens in voor iemand anders? *
Onderstaande gegevens alleen invullen als je zelf niet de patiënt bent en de patiënt jonger is dan 16 jaar of wilsonbekwaam of overleden is*
Je kunt een veilige kopie maken door een watermerk op het kopie te plaatsen. Of door de datum en het doel (identificatie Anna ziekenhuis) op het kopie te schrijven. Een niet-volledig ingevuld aanvraagformulier en/of een aanvraagformulier zonder kopie van het legitimatiebewijs kan niet in behandeling worden genomen. Een niet-volledig ingevuld aanvraagformulier en/of een aanvraagformulier zonder kopie van het legitimatiebewijs kan niet in behandeling worden genomen.

Kies een bestand of sleep het hier naartoe

Ik heb ouderlijk gezag *
Indien van toepassing

Kies een bestand of sleep het hier naartoe

Je verzoek/wijziging
Vul hier het nieuwe adres in
Vul hier het nieuwe (mobiel) telefoonnummer in
Vul hier het nieuwe e-mailadres in
Vul hier de naam en het adres in van de de nieuwe huisarts
Burgerlijke staat wijzigen
Vul hier het nieuwe verzekeringsnummer en de naam van de verzekeraar in.

Telefonisch contact

Als bovenstaande manieren niet lukken, dan kun je hiervoor van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 tot 17:00 uur telefonisch contact met ons opnemen: patiëntenadministratie, telefoonnummer 040 286 4850. Houd dan wel je BSN bij de hand. Zonder BSN kan de medewerker je namelijk niet helpen.

Veilig een kopie van je legitimatiebewijs maken

Om je aanvraag in behandeling te kunnen nemen hebben we een kopie van de voorkant en de achterkant van je legitimatiebewijs nodig. Met de KopieID-app van de Rijksoverheid maak je met je mobiele telefoon of tablet een veilige kopie van je legitimatiebewijs. Je kunt de KopieID-app downloaden in de App Store of Google Play Store.